- Trzylatki
- Czterolatki
- Pięciolatki
Dzienny rozkład zajęć wg koncepcji bł. E. Bojanowskiego
dla grupy dzieci 3-letnich
7:00 – 8:20 | Schodzenie się dzieci Przywitanie się z nauczycielką pozdrowieniem chrześcijańskim i z dziećmi Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci Praca wyrównawczo – korekcyjna, indywidualna lub w małych zespołach Czynności porządkowo – gospodarcze w sali |
8:20 – 8:30 | Ćwiczenia poranne |
8:30 – 9:00 | Przygotowanie do śniadania, krótka modlitwa, śniadanie |
9:00 – 9:10 | Wspólna modlitwa Wprowadzenie w tematykę dnia, obserwacja pogody |
9:10 – 10:00 | Zabawy spontaniczne wg zainteresowań dzieci |
10:00 – 10:40 | Zajęcia zorganizowane |
10:40 – 11:30 | Pobyt na świeżym powietrzu, spacery, zabawy ruchowe |
11:30 – 11:45 | Czynności higieniczne, przygotowanie do obiadu |
11:45 – 12:15 | Modlitwa, obiad – zachowanie odpowiedniej postawy i kulturalne spożywanie posiłku |
12:15 – 12: 30 | Czynności higieniczne, mycie zębów, czynności gospodarczo- porządkowe |
12: 30 – 13:00 | Zabawy relaksacyjne Słuchanie opowiadanych bajek i czytanej literatury dziecięcej |
13:00 – 14:20 | Zabawy swobodne dzieci Zajęcia praktyczne – prace w ogrodzie, obserwacje przyrodnicze Zabawy na powietrzu, gry sportowe i zabawy ruchowe na placu zabaw Zajęcia dodatkowe w zespołach – rozwijanie zainteresowań dzieci Indywidualna lub zespołowa praca wyrównawczo – korekcyjna Praca z dzieckiem zdolnym |
14:20 – 14:30 | Czynności higieniczne, przygotowanie do podwieczorku |
14:30 – 15:00 | Modlitwa, podwieczorek |
15:00 – 17:00 | Swobodna aktywność dzieci wg ich pomysłów i zainteresowań Zabawy na powietrzu, zabawy ruchowe na placu zabaw Ćwiczenia utrwalające wiadomości Praca indywidualna wyrównawczo – korekcyjna i z dzieckiem zdolnym Pożegnanie z nauczycielką, z dziećmi i rozchodzenie się do domu |
Dzienny rozkład zajęć wg koncepcji bł. E. Bojanowskiego
dla grupy dzieci 4-letnich
7:00 – 8:20 | Schodzenie się dzieci Przywitanie się z nauczycielką pozdrowieniem chrześcijańskim i z dziećmi Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci Praca wyrównawczo – korekcyjna, indywidualna lub w małych zespołach Czynności porządkowo – gospodarcze w sali |
8:20 – 8:30 | Ćwiczenia poranne |
8:30 – 9:00 | Przygotowanie do śniadania, krótka modlitwa, śniadanie |
9:00 – 9:10 | Wspólna modlitwa Wprowadzenie w tematykę dnia, obserwacja pogody |
9:10 – 10:00 | Zabawy spontaniczne wg zainteresowań dzieci |
10:00 – 10:40 | Zajęcia zorganizowane |
10:40 – 11:30 | Pobyt na świeżym powietrzu, spacery, zabawy ruchowe |
11:30 – 11:45 | Czynności higieniczne, przygotowanie do obiadu |
11:45 – 12:15 | Modlitwa, obiad – zachowanie odpowiedniej postawy i kulturalne spożywanie posiłku |
12:15 – 12: 30 | Czynności higieniczne, mycie zębów, czynności gospodarczo- porządkowe |
12: 30 – 13:00 | Zabawy relaksacyjne Słuchanie opowiadanych bajek i czytanej literatury dziecięcej |
13:00 – 14:20 | Zabawy swobodne dzieci Zajęcia praktyczne – prace w ogrodzie, obserwacje przyrodnicze Zabawy na powietrzu, gry sportowe i zabawy ruchowe na placu zabaw Zajęcia dodatkowe w zespołach – rozwijanie zainteresowań dzieci Indywidualna lub zespołowa praca wyrównawczo – korekcyjna Praca z dzieckiem zdolnym |
14:20 – 14:30 | Czynności higieniczne, przygotowanie do podwieczorku |
14:30 – 15:00 | Modlitwa, podwieczorek |
15:00 – 17:00 | Swobodna aktywność dzieci wg ich pomysłów i zainteresowań Zabawy na powietrzu, zabawy ruchowe na placu zabaw Ćwiczenia utrwalające wiadomości Praca indywidualna wyrównawczo – korekcyjna i z dzieckiem zdolnym Pożegnanie z nauczycielką, z dziećmi i rozchodzenie się do domu |
Dzienny rozkład zajęć wg koncepcji bł. E. Bojanowskiego
dla grupy dzieci 5 letnich
7:00 – 8:00 | Schodzenie się dzieci. Przywitanie się z nauczycielką pozdrowieniem chrześcijańskim i z dziećmi. Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci. Praca wyrównawczo – korekcyjna, indywidualna lub w małych zespołach. Czynności porządkowo- gospodarcze w sali. |
8:00 – 8:20 | Ćwiczenia poranne, ćwiczenia logopedyczne |
8:20 – 8:50 | Przygotowanie do śniadania, śniadanie |
8:50 – 9:00 | Wspólna modlitwa, Wprowadzenie w tematykę dnia, uzupełnienie kalendarza pogody. |
9:00 – 9:30 | Zabawy spontaniczne wg zainteresowań dzieci. |
9:30 – 10:30 | Zajęcia zorganizowane. |
10:30 – 11:30 | Pobyt na świeżym powietrzu, spacery, zabawy i gry ruchowe na placu zabaw. |
11:30 – 11:45 | Czynności higieniczne, przygotowanie do obiadu. |
11:45 – 12:15 | Modlitwa przed posiłkiem, Obiad – zachowanie odpowiedniej postawy i kulturalne spożywanie posiłku. |
12:15 – 12: 30 | Czynności higieniczne, mycie zębów, czynności gospodarczo- porządkowe. |
12: 30 – 13:00 | Zabawy relaksacyjne, słuchanie czytanej literatury dziecięcej. |
13:00 – 14:20 | Swobodna aktywność dzieci wg ich pomysłów i zainteresowań, zajęcia praktyczne – prace w ogrodzie, zabawy na powietrzu, zabawy ruchowe na placu zabaw, zajęcia dodatkowe w zespołach – rozwijanie zainteresowań dzieci, indywidualna lub zespołowa praca wyrównawczo – korekcyjna, praca z dzieckiem zdolnym. |
14:20 – 14:30 | Czynności higieniczne, przygotowanie do podwieczorku, |
14:30 – 14:50 | Podwieczorek |
14:50 – 15:10 | Modlitwa, refleksje nad własnym zachowaniem, podsumowanie dnia. |
15:10 – 17:00 | Dowolna działalność dzieci, zabawy w sali lub na powietrzu. Praca wyrównawcza i z dzieckiem zdolnym. Ćwiczenia utrwalające wiadomości, wykańczanie prac plastycznych. Pożegnanie z nauczycielką, z dziećmi i rozchodzenie się do domu. |